Dostawa i płatności

Zasady płatności i dostawy

Zapłaty za złożone w naszym sklepie internetowym zamówienie można dokonać w nstp. sposób:

  • przelewem bankowym
  • płatność on-line (transakcja kartą płatniczą bądź przelew elektroniczny; obie formy rozliczane są za pośrednictwem DotPay.pl)
  • płatność przy odbiorze
    - zapłata gotówką lub kartą w przypadku bezpośredniego odbioru w siedzibie LOKAY S.C.
    - zapłata gotówką za towar wraz z kosztem wysyłki i kosztem pobrania bezpośrednio kurierowi dostarczającemu towar

Koszty dostawy:

1) Przesyłka kurierska  - Poczta Polska - przedpłata:
- zamówienie od 291 zł, kurier gratis - 0 zł
- zamówienie do kwoty 290 zł, cena przesyłki: 12 zł

2) Przesyłka kurierska - Poczta Polska za pobraniem:
- zamówienie od 291 zł, kurier gratis - 0 zł
- zamówienie do kwoty 290 zł, cena przesyłki: 14 zł

3) Przesyłka kurierska  DPD  - przedpłata:
- zamówienie od 291 zł, kurier gratis - 0 zł
- zamówienie do kwoty 290 zł, cena przesyłki: 12 zł

4) Przesyłka kurierska - DPD  za pobraniem:
- zamówienie od 291 zł, kurier gratis - 0 zł
- zamówienie do kwoty 290 zł, cena przesyłki: 14 zł

5) Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym - 0,- zł.

 
Zamówień można dokonywać w sklepie internetowym, pocztą elektroniczną, telefonicznie bądź faksem.Dodatkowe opcje wysyłki kalkulowane będą wg. aktualnych cenników spedytorów.

 

Termin dostawy:

  • jeśli w opisie produktu nie podano inaczej zamówienia przyjęte do godz. 14-tej i poparte wpływem środków płatniczych na konto sklepu realizujemy w terminie do 48 godz w dni robocze. 
  • jeśli z jakiejś przyczyny termin realizacji okazałby się dłuższy, skontaktujemy się z Państwem i poinformujemy o opóźnieniu.
  • jeśli część zamówionych towarów nie jest aktualnie dostępna w magazynie, przedstawiciel sklepu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia, czy towar ma być dostarczony partiami w różnym czasie, czy też dopiero po całkowitym skompletowaniu zamówienia
  • wyroby pakowane są w torby ochronne i pakowane w pudła ochronne-przy otwieraniu klient musi uważać, aby towaru nie uszkodzić.
  • w przypadku nie zastania klienta przez kuriera pod wskazanym adresem, kurier powinien zostawić awizo z numerem przesyłki i telefonem do odziału firmy kurierskiej.ponowna próba dostarczenia następuje następnego dnia.W przypadku gdy powtórna próba nie powiedzie się przesyłka wraca do nadawcy lub zostaje zatrzymana w oddziale firmy kurierskiej do czasu wyjaśnienia sprawy.